من...تو...

زندگیم بدون تو...

تو از قبله من گرفتی خدا رو...کجایی ببینی یه شب حال مارو؟کجایی...

شیـرینش بغض میکند


ناخن خوار شده است


دلگـیـر است


دستآنش میلـرزد


اتانول میبلعـد


خیرـه ی خیرس بـ….
.
.
.
بگذریـم


اسم او دیگــر فرـهـآد نیست


جلآد استــ….

 

تلخـی کن شیریــنم...

-------------------------------------------------------------------

منم تلخی میکنم!از این به بعد...با تو!!!با هر کس مثل تو!!!

خیلی سخته آدم آبروش جلوی خودش بره!!!

جلوی خودم آبروی دلم رفت...روزی صدبار خودمو لعنت میکنم واسه اینکه چرا انقدر دلخوش بودم به این سراب...

من میگم...شما میشنوید...من می خندم...شما میبینید...ولی من,خیلی وقته "من" نیستم دیگه!شدم تو...همه من پر شده از "تو"...

اونوقت میشه فراموش کرد؟؟!!هه...

--------------------------------------------------------------------

منتظر نظراتون هستم دوستای گلم!

بهم سر بزنید!!!♥♥♥



نظرات شما عزیزان:

شقایق
ساعت18:54---11 اسفند 1393
من نمیــدانم این دلتنگی دلتنــــــگی که میــگویند چــــیست؟
هــمــــــین حس مبــــهم نفس گیری که دامن گـــیرم شــــده
وقتـی از ندیدنش تب میکنم وقتی کودکانه بی تابش میشوم
وقتـــــی از نشنیدن صدایـــش احــســاس خفـــگی میـــکنــم
ایـــــــــــــــــن هــــــــــــمان دلــــــــتنـــــــــگی ســــــــــــــت؟؟


بیتوکه
ساعت20:47---29 دی 1393
شاید باور نکنی ولی منم حالم این طوریه.روزی صدبار خودمو لعنت میکنم ک چرا دلخوش بودم ب این سراب...

بیتوکه
ساعت20:43---29 دی 1393
سلام وبلاگ باحالی داری.اومدم دعوتت کنم ب بلاگ خودم.منتظرم...

دوست
ساعت15:39---14 مهر 1393
من از عهد آدم تو را دوست دارم
از آغاز عالم تو را دوست دارم
چه شبها من و آسمان تا دم صبح
سرودیم نم نم: تو را دوست دارم

تو را من چشم در راهم
وب لاگ زیبایی دارید
اگه مایل بودید به من هم سر بزنید و تبادل لینک کنید
http://marziehjan.blogfa.com
موفق باشید


Elina
ساعت13:13---27 مرداد 1393
چرا غم ها نمیدانند

که من غمگین ترین غمگین شهرم

بیا ای دوست بامن باش

که من تنهاترین تنهای این شهرم
وبت عالیه عزیزم


دلشکسته
ساعت18:02---19 ارديبهشت 1393
salaaaaam doostam manam linkidamet movafagh bashi

zahra
ساعت12:58---7 دی 1392
سلام وب خوبي داري به من هم يربزن مرسي.

زهرا بانو
ساعت20:51---18 مهر 1392
سلام اجی
یه سر بهم بزن
لینکیدمت


ریحانه
ساعت20:28---18 مهر 1392
وبت خیییییییییییییییلی قشنگه
خیلی
مخصوصا این پست
با اجازتون نوشتمش تو دفترم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 18 مهر 1398برچسب:,

] [ 20:1 ] [ setareh ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ،